Договір публічної оферти
ПРИЄДНАННЯ (ОФЕРТА) ПРО НАДАННЯ КОМПЛЕКСУ ПОСЛУГ СПЕЦІАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІЧНО-СКЛАДНИХ ПОБУТОВИХ ТОВАРІВ СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД", (далі «Виконавець») пропонує будь-яким фізичним особам (далі «Споживачам»/ «Споживач») та юридичним особам (далі «Замовникам»/«Замовник») отримати комплекс послуг спеціального технічного обслуговування (далі «Послуги»/ «Послуга») технічно-складних побутових товарів (далі «Товарів»/«Товар») відповідно до положень цього Публічного договору приєднання (далі «Договір»).
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Цей Договір за своєю правовою природою є змішаним і містить у собі елементи договору послуг, доручення та зберігання.
Договір укладається шляхом безумовного та повного приєднання Споживача/Замовника до умов цього Договору, прийняття всіх його істотних умов (Акцепт) без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст.ст. 628 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України. Факт акцепту підтверджується передачею Споживачем/Замовником Товару Виконавцю для отримання Послуг.
Моментом укладення Договору (Акцепту) - є:
- підписання Споживачем Квитанції про приймання Товару (далі «Квитанція»),
- або надання службою організації перевезень відправлень експрес-накладної/товарно транспортної накладної Споживачу/Замовнику,
- або надання Замовнику акту прийому-передачі Товару,
- або іншого документу, який підтверджує отримання техніки Виконавцем та погоджений самим Виконавцем,
- або отримання Споживачем/Замовником доступу до матеріалів сайту Виконавця https://chisto.ua/ua/servis/
Безумовне та повне прийняття умов Договору Споживачем/Замовником, полягає в здійсненні Споживачем/Замовником дій, спрямованих на отримання комплексу послуг, а саме:
- діагностики;
- ремонтів на оплатній, безоплатній (гарантійні ремонти) основах;
- технічне обслуговування;
- зберігання Товару в приміщеннях сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД», після завершення робіт (надання послуг) у строки визначені цим Договором.
Договір розміщено на сайті https://chisto.ua/ua/servis/ (надалі – Сайт), у вільному доступі та у спосіб, що забезпечує ознайомлення зі змістом цього Договору кожного Споживача/Замовника, що звертається до Виконавця. Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте даний Договір. Якщо, Споживач/Замовник не згоден з цим Договором, не використовуйте цей сайт. Використання даного сайту, зокрема заповнення рiзних форм, заявок, а також замовлення послуг з використанням даного сайту, означає згоду з умовами цього Договору.
Споживач/Замовник не може запропонувати свої умови Договору, усі правовідносини між Споживачем/Замовником та Виконавцем, в межах дії Договору регулюються цим Договором.
ТЕРМІНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ТА СКОРОЧЕННЯ
«Акцепт» - надання Споживачем безумовної згоди на укладення цього Договору та повне прийняття його умов, без підписання письмового примірника Сторонами.
«Виконавець» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД "
«Діагностика» - це комплексна перевірка, огляд Товару на предмет виявлення ушкоджень/дефектів/поломок, та визначення попередньої вартості ремонту та/або технічного обслуговування.
«Угода на прийом обладнання у ремонт», «товарно транспортна накладна», акт прийому-передачі Товару- документ, що підтверджує факт приймання Виконавцем Товару Споживача/Замовника.
«Невитребуваний Товар» - Товар, не витребуваний (не отриманий) Споживачем/Замовником впродовж 6 (шести) місяців, від дня завершення (виконання) робіт.
«Пільговий (безкоштовний) період зберігання» - строк протягом якого Виконавець зберігає Товар Споживача/Замовника, після виконання робіт (надання послуг) на безоплатній основі.
«Публічний Договір приєднання» правочин, що регулює відносини між Виконавцем та Споживачем/Замовником, щодо надання послуг на умовах, встановлених Виконавцем.
«Перевізник» - юридична або фізична особа, що виконує послуги з доставки Товару від Споживача до Виконавця і від Виконавця до Споживача.
«Ремонт» – це відновлення працездатності Товару, включаючи послуги з відновлення та заміни запасних частин (комплектуючих) в обладнанні, вузла або окремої складової частини вузла з наступним тестуванням, діагностикою та регулюванням тощо.
«Сайт» - сайт Виконавця https://chisto.ua/ua/servis/
«Споживач» - фізична особа, яка досягла 18-річного віку, що здійснює замовлення Послуг діагностики; ремонтів на оплатній, безоплатній (гарантійні ремонти) основах; технічне обслуговування; зберігання Товару, після виконання робіт.
«Замовник» — фізична чи юридична особа, розпорядник грошових коштів, який замовляє певні товари, роботи чи послуги, в т.ч. діагностики; ремонтів на оплатній, безоплатній (гарантійні ремонти) основах та ремонти за страховим випадками; технічне обслуговування; зберігання Товару, після виконання робіт.
«Територія дії Договору» будь-який населений пункт України.
«Технічне обслуговування» – комплекс профілактичних робіт з підтримки працездатності Товару, що забезпечують максимальну його продуктивність зводять до мінімуму ймовірність виходу його з ладу і включають в себе послуги з чищення компонентів обладнання, змащення та налагодження.
«Товар» - непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами, в т.ч. і ті, на які встановлено гарантійний термін.
СЦ – сервісний центр «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД»
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- Предметом цього Договору є надання Виконавцем Споживачу/Замовнику послуг діагностики; ремонтів на оплатній, безоплатній (гарантійні ремонти) основах; технічне обслуговування; зберігання Товару, після виконання робіт.
- Факт приймання (передачі) Товару від Споживача/Замовника в СЦ «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД» та згоду на діагностику, ремонт та/або подальше технічне обслуговування Товару підтверджує Угода на прийом обладнання у ремонт або надання службою організації перевезень відправлень товарно транспортної накладної Споживачу/Замовнику, або надання Замовнику акту прийому-передачі Товару, або іншого документу, який підтверджує отримання техніки Виконавцем та погоджений самим Виконавцем.
- Виконавець має право залучати третіх осіб (сторонні сервісні центри) на власний розсуд для виконання своїх зобов’язань перед Споживачем, а також вправі самостійно їх обирати або змінювати.
2. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
- Послуги Споживачу/Замовнику надаються на території дії цього Договору - сервісних центрах «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД».
- Під час приймання Товару Споживача/Замовника в сервісному центрі «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД» проводиться виключно його поверхневий зовнішній огляд, результати якого відображаються в Угоді на прийом обладнання у ремонт (або у внутрішній Угоді на прийом обладнання у ремонт, у разі передачі Товару до Сервісного центру шляхом служби організації перевезень) - такий огляд є первинним і не відображає в повній мірі як фактичний зовнішній стан обладнання (приховані дефекти, глибинні недоліки) та актуальний внутрішній стан (стан окремих запасних частин, деталей, вузлів, їх кріплень і т.д.), так і працездатність обладнання в цілому. Опис стану обладнання, складений на підставі поверхневого зовнішнього огляду, не може тлумачитися Сторонами як остаточне заключення щодо фактичного стану обладнання на момент приймання в СЦ «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД». Будь-які дефекти, недоліки в працездатності та ін. можуть бути виявлені лише під час проведення повної глибинної діагностики.
- За результатами проведення повної глибинної діагностики Товару, у разі якщо умови надання Послуг суттєво змінюються, Виконавець інформує Споживача/Замовника, у спосіб телефонного та/або SMS – інформування (за телефоном зазначеним у Угоді на прийом обладнання у ремонт /Накладній), та/або надсиланням повідомлення через електронну пошту (на адресу з якої Виконавець отримав запит від Споживача/Замовника). При узгоджені робіт Сторони погоджують перелік, об'єм, строки та вартість Послуг.
- Проведення діагностики обладнання включено в вартість Послуг (ремонту або технічного обслуговування), за винятком гарантійних ремонтів (на безоплатній основі).
- За окремим замовленням Споживача/Замовника на підставі діагностики Виконавець може видати Акт технічного стану.
- У разі виявлення Виконавцем під час огляду необхідності у додаткових роботах та матеріалах, Виконавець має право провести такі додаткові роботи та використати додаткові матеріали. Проведення таких додаткових робіт та використання додаткових матеріалів погоджується між Споживачем/Замовником та Виконавцем і оплачується Споживачем/Замовником додатково, згідно з тарифами Виконавця. За наявності суттєвих змін умов вартості та переліку послуг, тільки після погодження зі Споживачем/Замовником, Виконавець приступає до виконання робіт.
- У випадку відмови Споживача/Замовника від надання послуг він компенсує Виконавцю вартість проведеної діагностики.
- У випадку відмови Споживача/Замовника від замовлених послуг, після погодження всіх умов надання Послуг та початку виконання робіт Виконавцем, Споживач/Замовник зобов’язаний оплатити надані послуги та втрачає право відмови від них по факту їх завершення, а Виконавець отримує право притримати Товар до моменту здійснення розрахунків за надані Послуги.
- У разі якщо за результатами діагностики пристрою буде встановлено наявність недоліку, для усунення якого необхідно провести заміну запасної частини, виконання гарантійного зобов'язання з безоплатного усунення недоліків товару може бути продовжено на строк понад чотирнадцять днів з дати його пред'явлення внаслідок дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), а саме: суттєвих затримок в поставках запасних частин внаслідок ускладнення логістики поставок та періодичних відключень енергопостачання сервісних центрів, викликаних військовою агресією Російської Федерації проти України. На час дії воєнного стану в Україні термін ремонту може бути збільшений на час строку необхідного для замовлення необхідних для відновлення працездатності Товару деталей із за кордону, тощо та доставлення їх до приміщення Сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД».
- Також строк будь-якого ремонту та діагностики Товару може бути продовжено за ініціативою Виконавця з наступних міркувань:
- перебої з постачанням електричної енергії;
- перебої в роботі громадського транспорту у зв’язку із тривогами;
- нестача галузевих спеціалістів у зв’язку з проведенням мобілізаційних заходів.
- Строк ремонту обчислюється з моменту завершення повної діагностики Товару та чіткого виявлення несправності.
- Після завершення робіт Виконавець повідомляє Споживача/Замовника у спосіб телефонного та/або SMS – інформування (за телефоном зазначеним в Угоді на прийом обладнання у ремонт /Накладній), та/або надсиланням повідомлення через електронну пошту (на адресу з якої Виконавець отримав запит від Споживача/Замовника).
- В разі наявності у Споживача/Замовника претензій до якості наданих Виконавцем послуг, він зобов’язаний написати вмотивовану відмову від прийняття наданих послуг та повернути Товар на додаткову діагностику.
- Прийняття Споживачем/Замовником Товару без складання з представником Виконавця/Кур'єрської служби письмового документу з приводу неналежного товарного або зовнiшнього вигляду (пошкодження, подряпини і та ін.), якi виявленi при отриманнi товару, є пiдтвердженням вiдсутностi у Споживача/Замовника будь-яких претензiй до Виконавця, щодо якостi або кiлькостi такого Товару/наданих Послуг, будь-яких характеристик Товару/наданих Послуг (колiр, габарити i та iн.).
- Для зберігання Товару Споживача/Замовника, у приміщенні сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД», встановлюється пільговий (безкоштовний) період зберігання протягом 1 (одного) календарного місяця, від дня відправлення Споживач\Замовнику повідомлення про завершення робіт (наданих Послуг), у спосіб телефонного та/або SMS – інформування (за номером телефону, зазначеним у Квитанції/Накладній).
- За зберігання Товару Споживача у приміщенні сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД» з першого дня другого місяця встановлюється оплата за зберігання. Загальний строк зберігання Товару Споживача/Замовника у приміщенні сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД» шість місяців, від дня відправлення Споживачу/ Замовнику повідомлення про завершення робіт (наданих Послуг), у спосіб телефонного та/або SMS – інформування (за номером телефону, зазначеним у Квитанції Накладній). Вартості послуг зберігання, що нараховується в момент переходу права власності на Товар до Виконавця, з розрахунку 50,00 грн. (п’ятдесят гривень 00 коп.) за кожний день, починаючи з першого дня другого місяця зберігання.
- Після спливу шестимісячного строку зберігання Товару Споживача у приміщенні сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД», дворазового повідомлення Споживача/ Замовника про завершення робіт (наданих Послуг) у спосіб телефонного та/або SMS – інформування (за номером телефону, зазначеним в Угоді на прийом обладнання у ремонт /Накладній), Товар визначений в Угоді на прийом обладнання у ремонт /Накладній, вважається невитребуваним Споживачем/Замовником. Споживач/Замовник підтверджує, що відсутність будь-яких дій з його боку стосовно отримання визначеного в Угоді на прийом обладнання у ремонт /Накладній Товару протягом шестимісячного строку зберігання свідчить про його відмову від права власності на цей Товар на користь Виконавця, згідно ст. 347 Цивільного кодексу України.
- З моменту набуття Виконавцем права власності на Товар з першого дня сьомого місяця зберігання, Виконавець не несе відповідальність перед Споживачем/Замовником за збереження Товару та має право розпорядитись невитребуваним Товаром на власний розсуд - утилізувати його або реалізувати з метою покриття заборгованості Споживача/Замовника за надані Послуги (п. 31 "Правил побутового обслуговування населення" затверджених Постановою КМУ від 16.05.1994 р. № 313, в редакції Постанови КМУ від 04.06.1999 р. № 974).
3. ГАРАНТІЇ НА НАДАНІ ПОСЛУГИ
Виконавець гарантує якість наданих послуг та встановлює гарантійний термін, три місяці, на надані послуги (виконані роботи) згідно чинного законодавства України.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Обов’язки Виконавця:
- Надати послуги відповідно до умов Договору.
- Створити матеріально-технічну базу, забезпечити наявність обладнання та устаткування для надання Послуг згідно з установленими нормативами;
- Забезпечити необхідний рівень кваліфікації працівників;
- На вимогу Споживача/Замовника інформувати останнього про хід виконання надання послуг.
4.2. Права Виконавця:
- Отримати винагороду за наданні послуги.
- Отримати від Споживача/Замовника інформацію, необхідну для надання послуг.
- Самостійно встановлювати та змінювати тарифи на послуги, що надаються відповідно до Договору.
- В односторонньому порядку змінювати положення Договору шляхом розміщення їх на Сайті.
- Відмовити або призупинити надання Послуг у разі порушення Споживачем/Замовником покладених на нього обов’язків згідно з Договором, у тому числі якщо Споживачем/Замовником вчинено дії, що мають ознаки адміністративного або кримінального правопорушення.
4.3. Обов’язки Споживача/Замовника:
- Ознайомитися з положеннями Договору до моменту передачі Товару.
- Здійснити своєчасну та повну оплату послуг Виконавця.
- Повідомити Виконавцю всю інформацію необхідну Виконавцю для надання послуг за цим Договором.
4.4. Права Споживача/Замовника:
- На отримання послуг відповідно до умов Договору.
- Запитувати від Виконавця інформацію про надання останнім послуг, передбачених Договором.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
За неналежне та несвоєчасне виконання своїх зобов’язань по цьому Договору Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором, а в неврегульованих питаннях згідно чинного законодавства України.
5.1. Межі відповідальності Виконавця.
- Виконавець несе відповідальність за повну втрату Товару до моменту прийняття Товару Споживачем/Замовником або службою організації перевезень, а також за Пошкодження Товару, що сталися з вини Виконавця.
- Відповідальність Виконавця за збереження Товару припиняється з моменту його передачі Споживачу/Замовнику або службі організації перевезень або в момент набуття права власності на Товар.
- У разі повної втрати Товару з вини Виконавця, Виконавець компенсує Споживачу вартість Товару. Максимальна сума відшкодування за повну втрату Товару, з вини Виконавця, становить 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Максимальна сума відшкодування за пошкодження Товару, що сталися з вини Виконавця, становить 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп.). З суми Компенсації Виконавець, діючи в межах чинного законодавства України, виступаючи податковим агентом Споживача/Замовника, Виконавець зобов'язаний утримати та перерахувати в бюджет України податок на дохід фізичних осіб та військовий збір, в розмірі, визначених законодавством.
- Виконавець несе відповідальність за Товар, виключно у період його перебування у приміщенні СЦ «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД» та не несе будь-які ризики випадкового пошкодження та/або втрати, з моменту передачі Товару службі організації перевезень.
- Дія п.п. 5.1.3. цього Договору не розповсюджується на випадки вчинення відносно Товару Споживача/Замовника невстановленими особами таких злочинів як: "крадіжка", "крадіжка зі зломом", "грабіж або розбій", "протиправні дії третіх осіб", в підтвердження чого є Витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань кримінальних справ. В цьому випадку Виконавець не відшкодовує Споживачу/Замовнику завданих матеріальних збитків, так як відсутня вина Виконавця у вчиненні злочину, до моменту встановлення винних осіб у вчиненні злочину та отримання від них Виконавцем матеріального відшкодування завданих збитків у порядку визначеним діючим законодавством.
- Виконавець не відповідає за втрату споживчих якісних характеристик Товару, протягом тривалого терміну (більше 14 календарних днів) зберігання у приміщенні сервісного центру «ЧИСТИЙ СВІТ - ТРЕЙД».
- Виконавець не несе відповідальності за збереження інформації, що міститься в пам’яті Товару, а також його програмного забезпечення, в т.ч. за розголошення та розповсюдження такої інформації сторонніми особами, що мають доступ до інформації, знаходяться поза зоною впливу та контролю Виконавця.
5.2. Відповідальність Споживача/Замовника:
- Споживач/Замовник несе відповідальність перед Виконавцем за достовірність повідомлених Виконавцю відомостей, потрібних Виконавцю для надання Послуг за цим Договором.
- Споживач/Замовник несе відповідальність та гарантує, що Товар належить йому на законних підставах та/або він має законне право на розпорядження таким майном. Товар не перебуває під обтяженням, заставою, арештом, щодо нього, відсутні права третіх осіб, Товар не перебуває у розшуку, передача Товару Виконавцю для надання послуг за цим Договором не порушує права третіх осіб.
- Споживач/Замовник несе відповідальність за несвоєчасну оплату послуг Виконавця, наданих в межах дії цього Договору.
- Споживач/Замовник несе відповідальність за порушення термінів отримання Товару після завершення робіт (наданих послуг).
6. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у разі виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин, якщо вони підтверджуються довідкою Торгово-промислової палати України або відомості про такі обставини публічно обнародувані компетентними державним органом та визнані Сторонами як такі, що не потребують додаткових доказів. Під форс-мажорними обставинами Сторони розуміють: стихійні лиха (пожежі, повені, зсуви тощо), воєнні дії, злочинні дії третіх осіб, епідемії, страйки, рішення та дії органів державної влади. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов’язків по вказаним обставинам, має у триденний термін з дати впливу на неї таких обставин, письмово сповістити про це іншу Сторону, у протилежному випадку така Сторона не має право посилатись на дію форс-мажорних обставин як на підставу звільнення її від відповідальності за порушення умов Договору.
Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності, в зв’язку з чим термін ремонту може бути збільшений на розсуд Виконавця, обґрунтовуючи таке збільшення наявними в країні обставинами пов’язаними з воєнним станом, а саме перебої зі світлом, відсутність авіаперевезень, оголошенням повітряних тривог, вимушена відсутність частини співробітників та інше.
7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
- Договір набуває чинності після передачі Споживачем/Замовником Товару Виконавцю для надання Послуг в моменти: підписання Споживачем Замовником в Угоди на прийом обладнання у ремонт, або підписання наданої службою організації перевезень відправлень товарно транспортної накладної Споживачу/Замовнику, або підписання наданого Замовнику акту прийому-передачі Товару, або іншого документу, який підтверджує отримання техніки Виконавцем та погоджений самим Виконавцем, або отримання Споживачем/Замовником доступу до матеріалів сайту Виконавця.
- Договір діє до повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором.
8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- Усі суперечки та розбіжності, що виникають під час виконання Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів та в порядку досудового врегулювання спору.
- У випадку неможливості врегулювання питань шляхом переговорів та досудового врегулювання спору, суперечки між Сторонами підлягають вирішенню у відповідності до чинного законодавства України.
9. ІНШІ УМОВИ
- Споживач/Замовник зобов’язаний своєчасно (протягом 2-х робочих днів, з дати настання таких змін) інформувати Виконавця про зміну своїх контактних даних. У протилежному випадку непроінформований про таку зміну Виконавець, вчинивши повідомлення Споживача/Замовника по контактних даних, зазначених в Квитанції/Накладній та/або отриманих в електронному запиті від Споживача/Замовника, не вважається таким, що порушив свої зобов’язання.
- Споживач/Замовник (надалі – Власник персональних даних) підтверджує, що надав згоду на обробку Виконавцем персональних даних (будь-якої інформації, що стосується його, в тому числі, однак не виключно, інформації щодо прізвища, власного імені, по батькові, номерів контактних телефонів тощо (надалі - Персональні дані)) з метою:
- реалізації громадського – правових відносин, податкових відносин у сфері бухгалтерського обліку, виконання договірних зобов’язань з надання послуг.
- здійснення Виконавцем своєї фінансово-господарської діяльності;
- надання Третіми особами послуг Виконавцеві для виконання ним своїх функцій та/або для виконання укладених Виконавцем із Третіми особами договорів;
- захисту Виконавцем своїх законних прав та інтересів.
- Зазначена Згода надається на строк, який є необхідним відповідно до мети обробки Персональних даних, передбаченої даною Згодою, однак у будь-якому випадку до моменту припинення Виконавця та/або його правонаступників.
- Виконавець застосовує усі розумні засоби обережності для захисту персональних даних Споживача/Замовника.
- Усі правовідносини, що виникають із Договору або пов’язані з ним, зокрема з чинністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються Договором та відповідними нормами чинного законодавства України.