Правила надання послуги «персоналізація»
Правила надання послуги «персоналізація»
- Послуга «персоналізація» передбачає нанесення ініціалів латиницею методом гарячого тиснення фольгою або без фольги на кейс до придбаного приладу.
- Послуга надається лише при купівлі техніки для догляду за волоссям, у комплектацію якої входить шкіряний кейс.
- Персоналізації підлягає лише аксесуар (кейс). Персоналізація (нанесення ініціалів) на техніку не виконується.
- Покупець проінформований та погоджується, що кейси з тисненням належної якості може бути використаний лише покупцем, а тому обміну та заміні не підлягають відповідно до ЗУ «По захист прав споживачів». Заміні підлягає лише техніка (стайлер, фен, вирівнювач) і виключно у гарантійних випадках.
- Покупець проінформований, що різниця між макетом (у передачі кольорів) та реальним тисненням може незначно відрізнятися через технічні характеристики комп’ютерної техніки та не є причиною для відмови від товару. Макет (кількість ініціалів (до 3-х), колір фольги) попередньо погоджується між покупцем та продавцем. Тиснення наноситься лише на чітко визначену фронтальну ділянку кейсу.
- Покупець проінформований та погоджується, що термін якості тиснення є значно меншим, ніж термін експлуатації чохла, на який вони нанесені. Зміна зовнішнього вигляду (тьмяність, зміна цільності та інше через вплив сонячного світла, вологи та інших факторів) в процесі експлуатації чохла не є виробничим дефектом і не може бути причиною для заміни кейсу через неналежну якість.
- Покупець попереджений і погоджується з тим, що для нанесення тиснення необхідно розкрити упаковку з товаром. Таким чином, прозора упаковка товару може бути порушена або відсутня.
- Компанія має право без пояснення причин відмовити у наданні послуги.
- Компанія Dyson має право вносити зміни до цих Умов шляхом публікації оновлених Умов на сайті. Нові Умови набирають чинності з моменту їх публікації на сайті.